من در سرزمین ژرمنها

من و نوشته هام و روزهای بارانی

من در سرزمین ژرمنها

من و نوشته هام و روزهای بارانی

بعد از سالها ...

 
حالا دقیقن 2 سال و هشت ماه و 22 روز است که من به سرزمین ژرمنها  ( آلمان ) مهاجرت کردم 
و دقیقن 2 سال و 8 ماه و 22 روز است که پدر و مادرم را در آغوش نگرفته ام 
مثل برق و باد این روزهای پر از خاطره و تجربه گذشت
حتا سریعتر از اونچیزی که فکرش بکنی 
من
بانوی نقاشی 
سالهاست که وبلاگ مینویسم 
لحظه های بارانی 
من و تو باران
طعم گس خرمالو 
نقاشی با دستهای رنگی 
یک غزل سبز
 و  حالا 
در ادامه من و زندگی در سرزمین ژرمنها
البته وبلاگهای قبلی همه غیر فعال هستند 
به جز یک غزل سبز که بیشتر از سه سال در خاموشی به سر میبره
به هر حال اینجا خانه جدید منه
سبک نوشتاری همان شیوه قدیم
و شاید کمی محاوره ای 
اگر به دیدن بیایید 
حتمن خوشحالم خواهید کرد
دوستدار شما
بانوی نقاشی
نظرات 1 + ارسال نظر
428 سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ http://blackcougar.blogsky.com

سلام
از آلمان خیلی خوشم میاد
شاید به خاطر صنعت بی نقصش
دلم میخواد برای مدت کوتاهی هم که شده
زندگی در اونجا رو تجربه کنم
اگه میتونید از تجربیاتتون بنویسید
از اینکه چجوری رفتید
جالب باید باشه
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد